Tristar KZ-2271 zwart, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tristar KZ-2271 zwart, zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,4

Aleisha 20-10-2015

We hebben de espressomachine nu 2 jaar. Na 3/4 jaar was de "pad" voor de doppio al zodanig verstopt, dat hij het niet meer deed. Nu sinds een paar maanden maakt ie af en toe een pruttelend kopje koffie, waardoor de helft van de gemalen bonen in je koffie beland. Voor de prijs een prima product, maar de duurzaamheid is wel slecht. Daarvoor zal ik hem niet meer kopen

georgjo 09-02-2015

Een simpele maar goede espressomachine. Maakt lekkere koffie. Ik heb hem nu al een paar maanden in gebruik en heb tot nu toe geen problemen gehad. Wel opletten om niet te fijn gemalen koffie te gebruiken want dan kan de filter verstopt raken maar dat geldt voor de meeste espressomachines.